onsdag 19 juni 2013

Dag 3 - Fem webbsidor som jag är inne ofta på

Ja, det hade ju varit så rätt länge att Facebook har varit en av de sidorna jag har ödslat mest tid på de senaste åren. Och ofta tror jag att vi suckar över vad andra skriver och vad som händer på Facebook men det är samtidigt ett fantastiskt bra ställe att ta kontakt med andra människor på. :) 
Bildkälla.
Först tyckte jag inte alls om Tumblr, men efter att jag hade börjat använda det mer aktivt gillade jag det mer och mer och nu är jag fast. 
Bildkälla.
Precis som med Tumblr gillade jag inte heller Twitter från början, men det ändrades när jag hittade roliga människor att följa. Nu har det istället mycket underhållande att kolla vad folk skriver och vad som händer i deras liv. ;) 
Bildkälla.
Vem gillar inte Google? Det är en fantastisk sökmotor där man kan allt man vill och lite till. 
Bildkälla.
Från början fattade jag ingenting, men efter ett tag lärde jag mig hur det fungerade och nu är det en av mina favoritsidor. Här kan jag sitta och leta stickmönster i timmar utan några som helst problem. ;) 
Bildkälla.

// Ottilia :)

2 kommentarer:

  1. Haha, mina kommer ju vara exakt samma! x) Vi är lika för såna här listor!

    SvaraRadera