söndag 23 juni 2013

Dag 6 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

De här rubrikerna kan vara något luddiga så jag tolkar de här två sakerna som materiella saker. :)

En stickning när jag tittar på film/serier. 
Jag  blir väldigt lätt uttråkad när jag tittar på film eller liknande och blir väldigt rastlös. Tittar jag på film med någon kan jag lösa det med att prata med personen men det kan bli väldigt irriterande för den jag pratar med om han eller hon hellre vill titta på filmen. Det är mycket sällan som jag inte stickar när jag tittar på serier, vilket jag gör väldigt mycket. Jag kan spela spel på mobilen eller så men det är mycket mer rogivande att sitta med något för händerna som man faktiskt ser att det blir något av. :)

Min dator. 
Jag har bytt ut TVn och använder istället datorn för att titta på film & serier och samtidigt kan jag hålla koll på sociala medier. Vilket är väldigt bra eftersom jag inte har någon smartphone jag kan göra det på istället. Från datorn bloggar jag också, vilket jag inte heller kan göra från mobilen längre.

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar