lördag 15 juni 2013

Studentfirande

Hej på er. :) 

Igår eftermiddag/kväll var jag hos pojkvännens studentskiva och åt god mat och paj. :) Det var mycket trevligt och när vi var klara där åkte vi till Jordtorp för att fira att vi tagit studenten tillsammans med Sebbes kompisar. Det var en mycket rolig kväll som innehöll musik, Ölspelet och öppen eld. ;) Men det märktes att det hade varit studenter i veckan för alla var ganska trötta runt ett så vi gick och la oss i både husvagnar och bilar, mysigt. :)

Idag vaknade jag i en mycket varm bil och gick sedan upp för att det inte gick att ligga kvar. Vi stannade där till halv två eller något sånt innan vi åkte hem. ;)

Nu ska jag försöka städa i ordning lite på mitt rum(som ser hemskt ut) och sedan ska jag sticka och titta på Dumma mej. Det ska bli riktigt skönt att få göra ingenting, den här veckan har varit så fullspäckad så jag har inte haft tid för någonting känns det som.

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar