tisdag 11 juni 2013

Övernattning i Energihallen

Hej på er. :) 

Igår packade jag ihop det jag behövde för att överleva en natt i Energihallen på skolan. :) Vi spenderade eftermiddagen med att fixa lakanen till flaket, dom blev supersnygga och till skillnad från Maddes klass hade vi svårt att komma på vad vi skulle skriva på det sista. Men det löste vi till slut. ;) Efter det kurrade allas magar så vi begav oss först till Maxi för att köpa dricka och godis inför kvällen innan vi delade upp oss för att åka till olika restauranger så att alla skulle få det de ville att äta. :) Sedan samlades vi igen i Energihallen för att äta tillsammans. :) Efter maten spelade vi spel, gitarr och bara pratade, sådär som man gör ibland innan vi lyckades sätta igång larmet. Och hade vi varit riktiga inbrottstjuvar hade vi hunnit tömma hela lokalen på grejer utan problem, det var nämligen inga vakter eller liknande som kom. Sedan tittade vi på Ondskan innan alla blev trötta och somnade runt 1. :)
I morse gick jag upp fem över 9 och städade ur mitt skåp och pratade med Tove(som var uppe först av alla) innan det var dags att väcka de andra som fortfarande sov. ;) Vid 10 kom Jörgen och vi åt frukost och tittade på den filmade versionen av En Midsommarnattsdröm, som var sjukt dåligt klippt....
Sedan begav jag mig hemåt för att fixa inför imorgon, för då jag tar studenten.
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar