torsdag 2 augusti 2012

Dag 15 – Mina drömmar

Jag har många drömmar, vissa mindre än andra såklart. Jag har ett drömyrke, en drömbil, ett drömhus, en drömutbildning, en drömframtid och flera andra saker. Det har väl alla?
Min drömbil är en Range Rover som alla i alla serier jag kollar på har. Jag skiter fullständigt i att dom är sjukt dyra och dyra i drift. Jag ska ha en sån bil någon gång i livet.
Sebbe hade inte råd att ge mig en riktig bil i födelsedagspresent, så han ritade en till mig istället. ;)
Jag vet precis hur jag vill att min framtid ska se ut men är mycket väl medveten om att det inte kommer bli som jag vill eller drömmer om över huvudtaget. Men utan drömmarna vet jag inte riktigt vem jag skulle vara eller vart jag skulle befinna mig just nu. Utan drömmarna finns det inget att kämpa för, inget mål att sikta på och det känns ibland tryggt att drömmarna finns där. Det känns som att vart jag än hamnar och vem jag än träffar vet jag vart jag vill och vad jag vill göra med mitt liv.

// Ottilia :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar