onsdag 15 augusti 2012

Småsur.

Jag är för tillfället lite småsur. På vad undrar ni? På allt och lite till. Mest för att jag är trött tror jag. Sov hos Sebbe i natt och han skulle upp och jobba vid åtta i morse så under tiden som hans väckarklocka ringde hann jag vakna till mer än vad han gjorde innan han gick upp och åkte iväg. Sen kunde jag inte somna om förrän efter en och en halv timme så jag fick inte så mycket sömn sen ändå eftersom Sebbe kom hem igen. ;) Trots det var det han och inte jag som somnade en stund efter att vi hade ätit frukost. ;) När jag var där var jag inte alls sur, då var jag på ganska bra humör faktiskt. Det blev värre när jag kom hem och nu är det bäst att jag håller mig borta från resten av familjen så att jag inte blir sur på dom också.
Jag skulle helst bara vilja lägga mig i sängen och titta på en film just nu. Men det har jag inte tid med. All musik jag hade inlagt i spellistor och så vidare i iTunes försvann häromdagen så jag måste fixa nya innan imorgon då mamma, lillasyster och jag ska åka ner till Karlskrona över helgen. Jag hade tänkt lägga över lite ny musik på iPoden tills dess men nu måste jag göra om alla spellistor och göra om dom igen innan jag kan göra det. Tack och lov har jag back uper på all musik som jag har i iTunes. Hade jag inte haft det vet jag inte vad jag skulle tagit mig till just nu.

Jag tänker gå ner och göra mig en kopp te innan jag börjar. Just det, våra vattenkokare gick sönder förra veckan. Ja, båda två. Gaaaaaaaaaaaaah!!!
// Ottilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar