söndag 19 augusti 2012

Sista året

Heej. :)

Imorgon börjar det sista skolåret på gymnasiet för min del. Känns lite konstigt att det har gått så här fort och att vi redan är här. Det känns som att det var igår jag satt där med klassen och tänkte "ska jag gå i samma klass som dom här människorna i tre år?". Då kände jag att det skulle ta lång tid tills studenten kommer, nu är det mindre än ett år kvar. Vad hände egentligen? Gymnasietiden hittills har gått otroligt fort och jag kan inte tänka mig annat än att trean kommer gå ännu fortare. På sätt och vis längtar jag till studenten och på sätt och vis inte. Skolan har hela tiden varit en säker plats att gå till, dit man går varje dag vare sig man vill eller inte.
Imorgon 8.10 kör vi igen. Då är det vår tur att göra allt det där roliga som vi har sett föregående treor göra. Lite repriser ska vi nog också kunna klämma in. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar