måndag 13 augusti 2012

Dag 23 – Något som får mig att må bra

Roliga podcasts/podcaster.
Ja, jag är lite osäker på vad det heter i plural.  I alla fall har jag på senaste tiden börjat lyssna på olika podcasts/podcaster och har fallit pladask för det. Jag tröttnar lätt på musik och tycker därför att det här är perfekt för mig. Men för att jag ska må bra av dom måste dom vara  roliga, annars funkar det inte. Då tröttnar jag istället av tristess. Men är det roligt kan jag komma på mig själv med att le och må bättre än jag gjorde innan. ;)
Jag lyssnar mest på Adam & Kompani och Tankesmedjan för tillfället, men håller också på att hitta nytt roligt att lyssna på. ;) Det här är verkligen något jag rekommenderar, man vet aldrig vad kommer få höra på och vad det är för konstiga saker dom kommer slänga ur sig. ;)
Bildkälla.
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar