onsdag 22 augusti 2012

Halkan

Som ni säkert läste i morgonens inlägg hade jag halkan idag. Det gick bra, mer än så vet jag inte vad alla vill att jag ska säga. Jag krockade inte ute på banan, lärde mig lite nytt, hängde upp och ner och mår bra. ;) Efter åkte jag till trafikskolan för min sista körlektion innan uppkörningen. Det gick också bra. Har inte så mycket mer att säga om det heller. Sen gick jag till skolan för att ha lektion i 40 minuter innan skoldagen var slut. Trots att klockan bara var halv tre när jag kom hem var jag helt slut. Kan vara för att jag gick upp vid 5 och hade det ganska stressigt hela dagen och att jag inte hann äta i skolan. De tre sakerna är ingen bra kombination vill jag lova.
Möttes av en mycket stängd grind vid kvart över sju i morse när jag var på väg till halkbanan.
Trött tjej.
Lunch(+ ett äpple).
Trafikskolan.
Såhär produktiv har jag varit med mig projektarbete, jag har redan hunnit låna fem böcker och har två till som väntar på mig på biblan. Här går ingen tid till spillo! ;)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar