onsdag 22 augusti 2012

Tidig morgon

God morgon på er.

Klockan är fem över halv 6 och jag har varit uppe i 35 minuter. Inte för att jag ställde klockan fel, nej så klantig är jag faktiskt inte. ;) Om 25 ska jag gå upp till bussen för att hinna in till SYAB i tid för Halkan. ;) Jag är otroligt trött men det ska nog gå bra ändå. ;) Efteråt har jag min sista körlektion, känns lite konstigt att det är så nära nu. Det har känts så långt borta hela tiden. Tiden går fort ibland.
De första dagarna i trean har varit bra, igår satte jag igång med projektarbetet då jag inte hade något bättre för mig efter körlektionen jag hade bokat vid 8.30 och vi inte började förrän 12.10, suck. Men nu har jag kommit igång i alla fall och det känns bra att börja i tid. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar