söndag 5 augusti 2012

Dag 18 – Det sjukaste jag har gjort

Försökte lära mig att åka skateboard.
Jag vet inte om det är det sjukast jag har gjort och ni tycker säkert att det inte låter som en sjuk grej. Men det fanns grejer jag ville få ut av det som jag inte tar här. Det var otroligt dumt och det kom inte ut något bra av det egentligen. Jag åkte ett par meter sen fick brädan med hjul som jag stod på för sig att rulla snabbare vilket resulterade i att jag flög upp i luften och landade sen på ryggen, sådär som dom gör i tecknad film ni vet. Fast jag var på riktigt och det gjorde riktigt ont. Tur att jag var/är en sån mes och hade hjälm på mig.
Jag la åkandet på hyllan ganska snabbt efter det. Det var inte riktigt min grej, inte alls faktiskt. Jag testat att stå på Sebbes skateboard sen dess, men det var på gräs och han höll i mig så jag kom undan utan blåmärken. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar