lördag 4 augusti 2012

Dag 16 – Det här är jag beroende utav

Veta vad klockan är.
Jag har märkt på mig själv den senaste tiden att jag alltid känner ett behov av att veta vad klockan är. När jag vet det känns det bra annars sitter jag och funderar på det hela tiden. När det inte finns någon klocka i klassrummen i skolan eller om den går fel eller inte går alls sitter jag och tittar på mobilen hela tiden istället. När jag sover och vaknar mitt i natten måste jag titta på klockan för att kolla hur många timmar/minuter det är kvar tills klockan ringer eller bara för att veta om det är dags att gå upp snart. Är jag hos någon annan och inte kan göra det har jag alltid mobilen nära till hands. Och ibland blir jag nästan trött på mig själv för att jag är så.

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar