torsdag 2 augusti 2012

Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30 år

Jag veeeeet att jag missade att skriva igår, men jag hann verkligen inte med någonting jag hade tänkte göra innan jag åkte in till stan.
Men jag tycker ändå att jag har varit duktig som har skrivit varje dag, till skillnad till andra jag känner...  ;)

Nu till gårdagens inlägg. :)
Bosätta mig i USA. Det spelar inte så stor roll hur jag kommer dit, vart jag hamnar och hur jag överlever eller så, jag vill bara bosätta mig där för att se hur det verkligen är. Jag hade mer än gärna åkt dit som utbytesstudent men det kunde jag glömma så nu är jag inriktad på att kanske åka som au pair istället. Det skulle vara kul att få bo tillsammans med en familj och ta hand om barnen samtidigt som man kan få känna på hur det är att leva där på riktigt. :) Men vi får se hur det blir med det. ;) 

// Ottilia :)

1 kommentar: