onsdag 22 augusti 2012

Dag 25 – Min favorit bild

Den här är svår då jag har väldigt många bilder som jag tycker mycket om. Jag är faktiskt osäker på om  jag ens har en favoritbild. Så istället för bara en lägger jag upp flera stycken. :)
Den här bilden är jag så nöjd med, det var en spontan bild jag tog nere vid Köpstaden nere i Färjestaden när vi skulle köpa godis till en tjejkväll. Jag var nöjd med den då och är det fortfarande. :)
Madde & jag.
Om jag minns rätt var det en söndagseftermiddag då vi grillade hos Dennis. :) Madde & jag satt i soffan och pratade så mycket att vi fick gå ut och sätta oss i hammocken istället, då bland annat Oskar & Edward tröttnade på att lyssna på  oss. x)
Kevin & Sebbe.
Bilden är tagen samma dag som spexfotot i nian, det kanske syns? Jag tycker att den är härlig på något sätt. ;)

Vendela & jag.
BÄST. Jag kommer ihåg dagen då vi tog den här bilden, sjukt roligt hade vi när vi sprang runt nästan hela Algutsrum med en varsin kamera och fotade allt och varandra. :D
Sebbe & jag.
Jag tycker om den väldigt mycket av någon anledning, han är fin.
Titta noga på den här bilden, det kan vara den enda gången jag visar den. ;) Ni kanske undrar varför jag har en turban på huvudet och har en mustasch ritad med eyeliner i ansiktet? ;) Tilda & jag var överambitiösa när vi hade slutarbete i franskan när vi gick i ettan och filmade och tog därför en massa kort som vi sen satte ihop till en video som vi sen visade på en lektion. Jag hade bilder där Tilda också är utklädd till man men jag vet inte riktigt vad hon säger om jag lägger upp dom så jag håller mig till dom på mig själv. ;)
Visst är jag snygg?  ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar