tisdag 7 augusti 2012

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med en dag, & varför

Någon av systrarna Kardashian.
Av någon anledning är jag helt förälskad i familjen Kardashian efter att ha sett deras serie "Keeping Up with the Kardashians" på E! som för tillfället min favoritkanal. Jag har följt den av och till sen första säsongen och tycker att dom verkar ha det väldigt roligt. Dom är så öppna och drar sig inte för att säga vad dom tycker och tänker. Det beundrar jag hos vem det än är då jag själv inte är på det sättet. När dom inte bråkar, slåss eller eller jagar varandra runt huset har dom otroligt roligt ihop och det skulle vara kul att se hur det är att ha det som dom på riktigt. Kanske skulle det vara kul att byta liv med Bruce för en dag också för att faktiskt kunna se allt från hans synvinkel. Han är  ju den som ifrågasätter det dom gör mest och för det mesta är det kanske för deras eget bästa, men det lyssnar dom sällan på. Trots det har dom stor respekt för honom, vilket han förtjänar.
Jag vet inte riktigt vem av Kourney, Kim & Khloe jag skulle vilja byta liv med, alla har sina problem samtidigt som dom har sina egna karriärer och förhållanden.
Jag tycker av någon anledning att dom är en intressant familj och ser verkligen fram emot nästa säsong som börjar visas 19 augusti här i Sverige men som redan har börjat i USA. Surt.
Jag ser familjen Kardashian som en stor inspirationskälla många gånger och tänker ibland på hur dom hanterar vissa situationer och hur bra dom har det tillsammans.
Bildkälla.
// Ottilia :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar