torsdag 30 augusti 2012

Förkylning på väg

Usch, jag känner att jag har en förkylning som är på väg att bryta ut. Jag har haft ont i halsen lite drygt en månad men det har bara varit så att jag har noterat det lite på morgonen och inte känt av det mer under dagen. Idag har jag känt det lite hela tiden och de senaste kvällarna har jag blivit lite smått täppt i näsan också. Dessutom har jag nyst mer än vanligt, för mig är det ett tecken på att jag håller på att bli förkyld. Så de senaste tre dagarna har jag hällt i mig Kan-Jang och druckit c-vitamintabletter för att slippa bli dunderförkyld.
Nu sitter jag här och äter tuc-kex med sourcremesmak(dessa är verkligen att rekommendera, mycket godare än dom som bara är saltade) och vaniljgifflar. Till det har jag också gjort mig en kopp citronte. :)
God natt på er. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar