måndag 7 juni 2010

:(

Neeeeeeeeej!!! Mitt liv är över!
- Okej, det var kanske att överdriva en smula. Men vadå? Jag är på överdrivningshumör! (Om "överdrivningshumör" nu är ett ord har jag ingen aning om, men skit samma!)
Sebbe är sjuk. :(   Att säga att mitt liv är över på grund av det kanske är att överdriva, men som jag sagt tidigare - who cares?!

Idag har det i alla fall varit bouleturnering för alla franska elever på skolan. ;)  Riktigt nice måste jag säga! :D
Disa, Stina & jag spelade tydligen väldigt bra eftersom vi vann två matcher, förlorade en och kom tvåa trots att vi inte spelade i finalen. Men det är som Stina sa till Malin idag - ibland måste man inte anstränga sig för att vinna!
Här komer lite bilder från dagen och jag säger väl som jag alltid brukar göra - enjoy! ;)
3 poäng. ;)
13-4, sjuorna kan slänga sig i väggen! ;)
Fransk nougat & penna = bouleturneringstradition. :)
Vi cyklade en liten genväg hem, det tog bara 40 minuter extra. Vi hamnade i Runsbäck.. x)

2 kommentarer:

  1. Bra kämpat, iallafall!
    Jag hejade på ditt lag. Eh. Trots att jag inte var där. ;D Men ändå!

    SvaraRadera