torsdag 10 juni 2010

Trött efter en halv dag med frisk luft. x)

Heej. :)
Jag sitter här och pratar med min underbara pojkvän i telefon. :) ♥

Idag var det som sagt orientering i Saxnäs, det var väl ganska OK. Lite småkallt nere vid vattnet, men annars var det bara bra tycker jag. :) Just det, jag har fortfarande Vendelas pollenmedicin....den kanske jag ska ge tillbaka till henne imorgon. x) Vi sprang ju också fel det första vi gjorde, typ. Det är skills på mig & Vendela måste jag säga! ;)
Jag kom hem runt tjugo över tolv, det var ganska nice måste jag säga! ;)

Men nu ska jag avsluta det här inlägget, dels för att jag inte har något mer att skeiva och dels för att jag bara har en hand att skriva med. Jag ska istället prata vidare med Sebbe och sedan gå och lägga mig, sen är det ju bara full fart mot helgen som gäller. Fast....jag ska ju jobba. Åååååh, jag har ju inget att se fram emot ju! -.-
Aja, good night. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar