tisdag 15 juni 2010

No bilder.

Heej. :)
Nu sitter jag här, trött och förkyld. Åh, vad jag hatar det..!
I alla fall, dagen har varit bra. Den började med fotbollsturnering för alla nior, Håkan gjorde ett mål, men det var det enda under hela turneringen. Men vadå? Alla andra lag fick ju minst 3 poäng, så dom andra var ju glada? ;) Vi kom sist då för dom som inte har fattat det än..
Sen var det dags för Melodifestivalen. Pizza-låten vann, hahah! x) Men Dennis, Chrille & Simon var bra, dom fick min röst. :) Madde, Lottie & Vendela fick mitt hjärtas röster. :)
Efter skolan stannade klassen kvar på skolan för att ha klassens dag, eller ja, klassens kväll blev det ju, men skit samma! ;) Jag berättar mer om detta imorgon, eftersom jag är alldeles för trött nu... Alla bilder från idag kommer också imorgon. :) Johan kom i alla fall och hälsade på oss, så mycket kan jag säga. :D
Nu ska jag samla kraft till imorgon. See ya! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar