onsdag 16 juni 2010

Dubbelbokat - igen?!

Vad trött man kan bli. När vi kom och skulle öva revy idag var aulan bokad, men inte utav oss, lågstadiet skulle öva på skolavslutningslåtar tills på fredag. Men vadå? Vi har revy, IMORGON. Vi fick så länge gå till Hörsalen. -.- Låtarna hade Sigrid bränt på skiva, det blev mycket bättre med musiken, den gjorde mycket! När vi kört igenom revyn 3 gånger gick vi till lärarrummet och drack kaffe(i mitt fall choklad), vi fick lite lärarkänsla allihopa. Fast det bästa var när Hellman kom in och pratade med oss, då var det knappt vi kunde hålla oss för skratt. x) Vi typ kvart i tio fick vi komma in i aulan, det behövde vi. Det kommer blir så bra! :D
Kom hem runt halv tolv, nice! :D Jag la mig i solen i typ 40 minuter, men det var för varmt. -.- Så jag gick in och tittade på tv istället, där somnade jag. Det var riktigt nice! ;)
Jag ska se om jag kan få upp lite bilder från igår nu. ;) Men det lär inte bli så många efter som det tar typ 1000000 år.... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar