onsdag 9 juni 2010

Do you sleep?

Heej. :)
Dagen har varit slapp med teater halva dagen och endast tre lektioner för min del. På svenskan tittade vi på slutet på Defendor, på SOn hade jag betygssnack och någon frågegrej allihopa och på engelskan lämnade vi in våra böcker, Majvor hade lite information och sedan blev det engelska gåtor.
Teatern var riktigt kul idag. :D Mer säger jag inte... ;)
Sebbe klarade matten idag, grattis älskling!
Dessutom har Sebbe klippt sig, eller snarare snaggat sig. Jim spred ryktet bland lärarna idag så alla visste om det, hahahha! x) Jag tyckte att det blev bra i alla fall, så det så! :)

Imorgon är det orientering i Saxnäs, det betyder sovmorgon! :D
Näe, om jag ska orka springa i skogen imorgon måste jag gå och lägga mig nu.
See ya later, alligator! ;)

1 kommentar:

  1. Det är alltid skönt med slappa skoldagar. ;)
    Grattis till Sebbe!

    SvaraRadera