måndag 21 juni 2010

God morgon people :)

Good morning! :)
Klockan är 11.30 och jag gick upp för en halv timme sedan. Första gången på sommarlovet som jag faktiskt sovit ut, det blev det ju inte så mycket av i Böda. ;)
Jag pratar lite med Sebbe, han har jobbat idag och gick väl upp typ 6 eller något tror jag. x) Vad härligt att jag gick upp när han slutade jobba! :D (Lite skadeglad måste jag ju ändå få vara;))

Så, vad har jag planerat den här dagen då? :) (Nu tittar solen fram, nice!) Jag ska börja jobba vid 4, så mycket har jag planerat. Men det är bara två timmar så jag tror att jag kan överleva det. ;) Och senare ikväll lovade jag Sebbe att ringa honom, för han skulle inte komma ihåg att ringa mig. ;)

Vad händer resten av veckan då? :)
Tisdag: Det blir att sticka hem till Sebbe :)
Onsdag: Jobb
Torsdag: Jobb
Fredag: Midsommarafton :) Ska hem till Charlotte med familjen, förhoppningsvis kommer Sebbe dit en stund också :)
Lördag:
Söndag:
Men nu ska fortsätta att njuta av sommarlovet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar