lördag 5 juni 2010

Blööö....

Usch vad trött man kan vara!
Jag har varit hos Chrille hela eftermiddagen/kvällen. Jag hade behövt sova säkert 3 timmar till i morse. När vi spelade kubb var jag så trött att jag gapskrattade åt allt, typ. Jacke petade Dennis i magen och sa näsflöjt, jag gapskrattade. Varför vet jag inte.
Jim tog min mobil och skickade sms till flera av mina kontakter. Stackars Sebbe, Jim gjorde slut med honom åt mig? Sebbe om läser det här innan du kommer hit imorgon; jag hoppas att du inte tog det på allvar och fattade att det var Jim som skrev och inte jag.
Jag har badat i havet för första gången i år också. Det var faktiskt ganska varmt, men det tyckte inte stackars Kevin som bara frös hela tiden.

Jag bör gå och lägga mig nu, vilket jag nog också ska göra. Eller så ska jag städa på mitt rum, eftersom Sebbe kommer hit imorgon.
God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar