tisdag 8 juni 2010

Tisdag. ;)

Heej. :)
Dagen började med svenska, vi fick ta hem våra arbeten som vi gjort i åttan och nian. :) Vi hade också betygssnack. VG+ för min del.
Rast, sen var det dags för den sista hemkunskapslektionen. Vi grillade, nice! :) Liliáne tackade oss för dom här två åren och började nästan gråta. Faktiskt så kommer jag sakna Skansen...
Rast. Madde, Lottie & jag stack till macken, sen gick Madde & jag en runda bort till lekplatsen. :)
Matte - PROV! Satt mittemot Jacke, jag fick sitta där om jag inte skrattade, vilket jag vara nära på att börja göra... Men faktiskt var det Kajsas fel. x)
Biologi/kemi - fysik/teknik. Vi får inte vara i aulan imorgon. Vi ska hugga fingrarna av musikmänniskorna, så dom kommer inte kunna spela  mer musik sen. "- Och där blev vi av med honom!" (Endast teatern fattar detta..... ;)) Vi skulle i alla fall hjälpa Gert i aulan, det blev det ju mycket av *host*. Vendela och jag fixade istället med en liten surprice. ;) Som jag sa till Jacke - folk kommer trilla av stolarna! x)
Buss hem. :) Sigrid. <3
Jag kom hem och tog direkt och cyklade hem till Vendela för att hämta teaterkläderna till imorgon. Vi fortsatte fixa med vår överraskning och vi ringde Sebbe - vår egna sjuka försökskanin. Ja, sjuka, han har faktiskt varit sjuk i två dagar. ;) Det kommer i alla fall bli väldigt bra! :D
Cyklade hem runt 20 i sex. Lagade mat och sedan ringde jag Sebbe. :) Vi pratade i typ en timme, han kommer till skolan imorgon - Ottilia är lycklig igen och hennes är inte längre över. Jag klarar mig nog fint ser det ut som. ;)
Provade Ann-Marie kläderna. Dom sitter fint...*host*. x)
Kollade ett avsnitt av Anna Phil innan jag hamnade här. ;)

Btw, Vera ska få kattungar vilken dag som helst. I'm excited! :D
För er som inte har träffat mig på länge - jag är inte med barn och jag har inte lagt på mig några extra kilon. Det är endast en kudde. ;)

P.S. Igår var det min dödsdag, men som jag sa till Sebbe förut - jag lever fortfarande och mår väldigt bra, så jag klarade mig nog fint. Jag lever vidare....ett tag till i alla fall. x)


2 kommentarer:

  1. Blev besviken när jag läste att du inte var gravid. Hade tänkt anmäla dig till Teen Mom: Sverige. :D

    SvaraRadera
  2. hahha men madde då xd. haha där blev vi av med honom ;) <33

    SvaraRadera