tisdag 29 juni 2010

Filmkvällsredo :D

Heej. :)
Jag får väl börja som alla andra bloggare gör nu, vädret är det bästa man kan tänka sig! :D
Dålig på att uppdatera, men det känns inte som om jag har något att säga..? Aja, filmkväll hos Elias ikväll, det kanske blir lite bilder och om det inte blir det blir det i alla fall en liten uppdatering imorgon. ;)
Nu ska jag snart iväg till Vendela, sen ska jag cykla och hon köra med moppen bakom bort till Almérs innan vi sticker till Elias. x) Vi får se om jag dör halvvägs eller om jag faktiskt klarar mig hela vägen - tur och retur. ;)

Mamma & jag fixade poolen idag, det ska gå och bada där om två dagar nu. :D LÄNGTAR! ;) Det finns inget mamma & jag INTE klarar av! 

Jag saknar Maddes uppdateringar på hennes blogg..! Det är den mest intressanta bloggen jag läser och så får hon för sig att bara åka iväg i en vecka sådär till ett ställe helt utan täckning. -.- Madde, du skulle bara våga åka iväg fler gånger utan datorn. ;)


Men  nu är jag som sagt filmkvällsredo och ska nu cykla upp till Vendela. :)
Uppdatering kommer imorgon - hoppas jag. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar