söndag 6 juni 2010

Du gamla du fria ....

.... du fjällhöga nord!
Jajamänsan, idag är det Sveriges nationaldag. Jag antar att alla har firat den idag..?  Nej, jag tänkte väl det. Jag hade glömt att det var nationaldagen idag tills jag såg att grannen flaggade. Sen glömde jag det direkt igen, men sen spelade Sebbe nationalsången på sin mobil, då kom jag på det igen! ;)

Som sagt, Sebbe var här idag. :) Både han och jag var riktigt trötta, Sebbe somnade tíll och med. Fast han vaknade när jag pussade honom i pannan, han som inte är lättväckt? x) Sebbe skulle sticka till någon kille med sin moppe vid kvart i fem och vara där vid fem, sen skulle hans mamma hämta honom vid kvart över. Men så blev det såklart inte.. x) Han stack härifrån vid typ sju minuter över fem. Jag är osäker på om han hann dit innan kvart över. ;)

Nu måste jag ringa Disa & Stina och kolla upp när vi ska cykla till bouleturneringen. Det är alltså ingen skola för mig imorgon, nice! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar