torsdag 3 juni 2010

I'm home. :)

Heeeeej alla glada människor. :)

Som sagt, jag är hemma igen efter ett dygn nere på Södra Öland(i Ås för att vara mer exakt) med kamratstödjarna från dom andra klasserna på skolan. Det var väldigt lyckat i år tycker jag. :D Vi vaknade i morse ett rum som det kändes som om vi skulle dö av värmeslag i. Det var kanske inte så konstigt, vi var 7 pers i ett 4 manna rum. ;) Haha, Heimark sov under Maddes säng hela natten. Skönt? Nej, tydligen inte. Han har legat på samma arm hela natten. x) Antonio ockuperade Vendelas säng ganska tidigt och somnade, haha! Jag tänkte vara snäll så jag la över täcket som han så fint sparkat av sig, 5 minuter senare vaknade han och slängde av sig täcket igen...jag ska sluta vara snäll. ;) Vendela sov i alla fall på golvet brevid Felix. Madde, Julia & jag sov i alla fall i våra egna sängar. ;) Jag somnade väl runt 3, med mobilen i handen under kudden. När jag vaknade vid halv 6 låg jag kvar likadant med 4 sms i inkorgen. Vem skickar sms mitt i natten?!?! (Jag gjorde i natt. x))
Bilderna från lägret kommer imorgon, idag orkar jag verkligen inte. Jag har bara sovit 4 timmar i natt, Felix var ju så snäll och skrek lite när han vaknade bara för att vi andra skulle vakna. Tack för det Felix! ;)
Jag måste bara säga en sak; barnprogram ÄGER! :D "...och så öppnade sig marken under henne och hon trillade rakt ner....i ett kalas!!" Kan det bli mycket roligare?! x)

Det här har i alla fall sagts under dygnet nere i Ås;
Julia; Kolla på hans rumpa, undra om han har string!
Jag; Den rör sig bara in och ut.
Heimark; Vadå det är väl inte så svårt? Vi kunde tagit en minut om vi ville!
Heimark; Du ser lite sådär smått bög ut!
Vendela; Jag kommer inte in alls!
Felix; Jag hatar den där jävla godispåsen! Det var den värsta godis biten jag har hört i hela mitt liv!

Felix; Ottilia.
Ottilia; Ja?
Felix; Du är cool.
Ottilia; Du med.
Felix; Julia.
Julia; Ja?
Felix; Du är cool.
Julia; Du med.
Felix; Antonio.
Antonio; Ja?
Heimark; Du är en tönt!
Alla; HAHAH!

Som sagt, bilderna och mer detaljer kommer imorgon. ;)

4 kommentarer:

  1. Btw, det där var jag som skrev den senaste kommentaren. Mikael råkade bara vara inloggad på Google kontot och då kom hans namn upp. x)

    Där har du den förklaringen. :)

    SvaraRadera
  2. Tänkte väl det, jag blev lite misstänksam där. ;)

    SvaraRadera