torsdag 24 juni 2010

Skriva lite kanske..?

Det känns som om det är dags för mig att faktiskt skriva lite här och inte bara lägga upp något printat från en konversation jag och någon har haft på msn eller bara lägga upp någon bild... För det är typ det jag har gjort....den senaste veckan. x)

Så vad har hänt första veckan på sommarlovet?  :o
Jo, jag har;
- jobbat (och fått en blåsa på pekfingret som jag lyckats spräcka -.-)
- varit med Vendela & hennes familj i Böda (mycket mygg men inga myggbett för min del :D)
- varit hos Sebbe en dag (den stackarn jobbar häcken av sig på dagis medans jag går upp när han slutar jobba.. x))
- pratat med Vendela i telefon och beklagat mig över att det inte händer något (man kanske ska hitta på något istället för att bara klaga? ;))
- hunnit planera nästan hela vecka (bara måndag hel ledigt, dock blir det inget jobb nästa vecka :D)
- sovit länge varje morgon (och tänkt på Sebbe varje gång jag vaknat vid sju och somnat om x))

Ja, det var väl typ det. ;)
Imorgon är det midsommarafton, jag har en överraskning till Sebbe som jag är ganska säker på att han inte kommer gilla, men han får leva med det. ;)
Good night everybody! :)

1 kommentar:

  1. Du har hunnit med mycket på endast en kort tids sommarlov, Ottilia! :D

    SvaraRadera