torsdag 10 juni 2010

Kasst orienteringsväder.

God morgon! ;)
Idag ska vi orientera nere i Saxnäs. Vädret är ju det bästa man kan tänka sig..
Jag ska cykla iväg som ca 9 minuter, för att vara exakt. ;)
Första banan kommer springas med Vendela, andra har jag ingen aning, men förmodligen Lottie. Madde är sjuk.. :/
Usch, jag känner verkligen inte för att vara ute och springa hela dagen, vädret är ju kasst! Det kan ju börja regna när som helst..! Aja, jag får se om det, mot förmodan, spricker upp under dagen. Fast det kanske inte spelar någon roll ändå, vi ska ju ändå mest springa i skogen. När jag tänker efter är jag kass på att läsa kartor....så det här kan ju sluta med att jag är vilse någonstans i skogen ikväll... Vi får se.
Nu måste jag sticka, uppdatering om hur dagen varit kommer ikväll. ;)
Bye bye. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar