söndag 29 juli 2012

17-årsmys

Heej. :)

Nu sitter jag här och äter popcorn, nektarin och dricker te såhär sista kvällen innan min 18 årsdag. :) Jag har fått frågor under dagen där folk har frågar hur det känns och ska jag vara ärlig känns det precis som vanligt. Kanske känner jag mig ett helt år äldre imorgon, men det vet jag ju inte förrän imorgon. ;)
Sebbe har varit här ikväll och myst lite innan han åkte hem för drygt en halvtimme sen. ;) Han jobbar imorgon, annars hade han stannat över natten. ;) Men han kommer hit imorgon efter jobbet innan vi ska ner till Färjestaden och möta upp några kompisar för att fira mig lite. :)
Vendela var här och lämnade en present till mig som jag ska öppna innan jag äter frukost imorgon. Inte okej tycker jag när hon dessutom har paktat ihop sig med lillasyster som vet vad lådan innehåller. Men det är bara några timmar kvar innan jag får öppna den - åh vad jag längtar!!! ;)
Nu ska jag äta mina popcorn, min nektarin och dricka mitt te innan det börjar bli läggdags. :)

God natt! :) 
// Ottilia :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar