tisdag 31 juli 2012

18-årsdagen :)

Jag har haft en väldigt bra dag. :) Fick börja dagen med en skattjakt som Vendela hade fixat åt mig, sen tog jag det lugnt i några timmar innan Sebbe kom och Vendela bara en liten stund senare. ;) Vi åkte till Almérs, hämtade upp Lottie och sen till hamnen. ;) Lottie & jag badade, Kevin halvt och resten tittade på. Badkrukor. Efter badet gick vi och köpte glass, det var lagom till att solen kom fram så det var ganska skönt. :) Vi var nere på Köpstaden en stund innan vi åkte hem till mig, Sebbe & jag. Han åkte hem efter att vi hade ätit lite tårta. :) Lillasyster och jag spelade lite spel och pratade innan jag kände att det var dags att gå och lägga sig. Men inte gjorde jag det, jag sitter här ändå och känner mig nöjd med dagen. Jag har fått många fina presenter och umgåtts med fina människor. Det har helt enkelt varit en fin 18-årsdag. :) 
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar