lördag 21 juli 2012

Dag 3 – En rolig kväll

Den här är svår då jag har haft så många roliga kvällar i mitt liv. Men en som jag kommer ihåg väldigt väl är tjejkvällen tillsammans med Madde, Lottie & Vendela i början av åttan(början av oktober 2008). Den fick senare namnet Camp Rock-tjejkvällen. :)
Anledningen till att den fick det namnet var för att vi skulle se Sverigepremiären av Camp Rock den kvällen och samlades efter marknaden i Algutsrum och bussar som aldrig kom hemma hos Madde. :) Vi började kvällen med att äta pizza framför Disney Channel, under den här perioden var det en av kanalerna vi tittade mest på. ;) När vi hade ätit och kände oss nöjda gjorde vi oss i ordning och fixade innan filmen skulle börja. Lottie & jag befann oss inne på toan då vi plötsligt hör att Madde & Vendela dundrar ner för trappan då dom hör en av Jonas Brothers låtar spelas på TVn. x) Till slut började filmen och vi satt bänkade med ett varsitt täcke och sjöng med till låtarna. ;)
Efter att Camp Rock tagit slut satt vi och pratade en liten stund innan vi bestämde oss för att titta på en skräckfilm, Dead Silence. Och som dom fjortonåringarna vi var satt vi där med ett varsitt täcke, tätt intill varandra och skrek då och då. ;)
Vi kände oss sen nöjda och gick sen upp till Maddes rum och pratade tills klockan blev 4(dom andra kan ha varit uppe ännu längre, jag är ju den som nästan alltid somnar först...).
(Bildkälla)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar