torsdag 19 juli 2012

Dag 1 – Lite om mig själv

Jag tänker sno Maddes idé genom att ta frågorna som hon svarade på... ;)

Namn? Ottilia Matilda Josefin Eriksson
Född? 30 juli 1994
Längd? Ca 170 cm
Skostorlek? Pendlar mellan 39 & 40 ;)
Piercingar? Hål i öronen
Tatueringar? None
Bor? På Öland :)
Utbildning? Två år på estet-teater på Jenny Nyströmsskolan (än så länge)
Jobb? Jobbar hos mamma på sommaren.
Drömyrke? Skådespelare.
Plats du vill resa till?  Island
Favoritdrink? Ingen.
Favoritmat? Jag har funderat på det här många gånger och har aldrig kommit fram till något vettigt, men grekiskt är gott. ;)
Favoritfilm? Sweet Home Alabama & RENT
Läser just nu? Änglar - Marian Keyes
Läser helst? Chick-lit
Tittar helst på? Komediserier
Lyssnar på? Blandar lite allt möjligt ;)
Mest överskattade affär?  Gina Tricot.
Det dyraste jag köpt?  Kamera.
Senaste fyndet? Inte en aning.
Lyxartikel? No idea.
Värsta plagget?
  Klänning.
Favoritaccessoar?  Halsband.
Motionerar du?  Sällan.
Vilket schampo använder du? TresEmmé Naturals
Vad är du rädd för? Att förlora någon jag älskar.
Vad finner du charmigt?  Bra humor, omtanke och utstrålning.
Beskriv dig själv med 3 ord? Positiv, glad & känslofull. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar