fredag 20 juli 2012

Dubbla körlektioner

God morgon. :) 

Idag skiner solen lite mellan molnen, det är alltså i princip samma väder som det har varit den senaste veckan - extremt ostabilt. Men det ska tydligen bli bättre nästa vecka, när jag jobbar. *suck*

Jag mår lite bättre idag, jag känner mig piggare men har fortfarande ont i halsen och huvudet. Jag får hälla i mig Kan Jang och ta en Ibumetin så ska jag nog slippa att bli sjuk. ;)
Idag har jag bokat upp dubbla körlektioner, den första vid 13.35. Det ska bli kul, men innan dess måste jag läsa lite mer teori. Jag var så trött igår att jag inte kunde koncentrera mig och inte hjälpte det med en powernap. Så jag får göra det idag med.
Men innan dess ska jag klippa gräset. Så jag jag hoppas att solen håller sig framme hela tiden så att jag inte tappar solbrännan helt innan sommaren är slut. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar