onsdag 4 juli 2012

Igår :)

God morgon. :)

Jag hade tänkt att slänga upp ett inlägg igår men när jag kom hem var jag för trött så jag gör det idag istället. :) Mamma & jag var och övningskörde halva dagen och uträttade samtidigt ett flertal ärenden när vi ändå var ute. ;) Vi var nere i Färjestaden, kollade till hästarna i Gråborg och åkte upp till Borgholm. ;) I Borgholm åt vi pizzabuffé Mamma Rosa, det var väldigt gott. :)
Sen gick vi och letade efter en present till Johannes som fyllde ett för en och en halv vecka sedan. Vi hittade en liten stol med tillhörande paraply med Svampbob-motiv, jättesöt! :) Sen åkte vi hem och slog in den innan vi åkte vidare till Ylva för ett-årskalas. :) Johannes sov sig igenom hela, men Meya(storasyster) blev väldigt förtjust i presenten. ;) Vi satt där i tre timmar innan vi åkte hem. ;) Väl hemma hjälpte jag lillasyster att få ihop pianostället till hennes nya elpiano som mamma & jag hade hämtat tidigare under dagen. :)

Idag skiner solen så jag ska tillbringa dagen ute i solen vid poolen. :) Senare ikväll ska Vendela, Viktor & jag och titta på ettornas kyrkogårdsteater, det ska bli sjukt kul att se vad dom har hittat på! :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar