onsdag 4 juli 2012

Kyrkogårdsteater 2012 - check!

Jag kom hem från stan och kyrkogårdsteatern för en liten stund sen. Jag måste säga att dom hade gjort ett bra jobb! :) Det var ju inte bara teater, som det har varit alla andra år(det för sjätte året i rad som kyrkogårdsförvaltningen i Kalmar anordnar kyrkogårdsteater), i år. Det ingick även dans och musik i år vilket gjorde det ännu roligare att titta på. Och inte nog med det, det fanns mer humor än vanligt i år vilket gjorde det ännu roligare! :) Jag är faktiskt förvånad över hur bra dom var, jag hade inte så höga förväntningar på dom men nu ligger ribban betydligt högre för nästa grej dom kommer göra! :)
När jag kom hem tömde jag postlådan och hittade ett brev till mig med mitt namn FELSTAVAT. Jag undrade då vem det var som hade stavat fel som jag känner, men det visade sig att det var klistermärken från bloglovin' och att det alltså inte var någon jag känner. Tur är väl det. ;)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar