måndag 23 juli 2012

Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv

1 - Jag älskar att sticka
2 - Jag älskar att vara ensam hemma och längtar verkligen tills jag flyttar hemifrån då jag kan vara ensam hemma så mycket jag vill
3 -  Jag har bott på Öland nästan hela mitt liv
4 - Jag blir lätt uttråkad när jag tittar på film och måste därför ha något att pilla med, typ mobilen eller stickning eller liknande
5 - Jag är hemskt dålig på allt som har med sport att göra
6 -  Jag har en lillasyster, en plastbror och en plastsyster
7 - Jag är expert på att skära mig på allt jag kan komma över, knivar, papper, kastruller, papperskorgar, med flera
8 - Jag älskar att baka, vilket är mycket uppskattat av övriga i familjen
9 - Jag skriver dagbok varje kväll
10 - Jag älskar att dricka te

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar