onsdag 5 maj 2010

Blablabla..!

Nationellt prov, ÖMSA, engelskaredovisning på fredag, kasst väder, två böcker som måste läsas ut, refereras(endast lite den här gången, tack gode gud!), kommenteras och jämföras, skoltröjor som alla tjatar om och för lite sömn. Listan kan göras lång!
Men snart kan man ju stryka det mesta. Inget ont utan att det inte har något gått med sig! ;)
Dom nationella proven är snart över, tack för det! :)
ÖMSAveckan är slut på fredag, vilket faktiskt är lite tråkigt av någon anledning..
Engelskaredovisningen är ju på fredag, sen slipper jag den! ;)
Dom två böckerna är lättlästa, så dom är jag snart klar med också.
Jag skickade alla papper med klasströjorna idag, så dom anländer till vår avlånga ö förhoppningsvis nästa vecka! Jag är exited! :D
Okej, det kassa vädret ser ju inte ut att bättra sig. Men är det bara jag som har tänkt på att det kan vara det där askmolnet som alla pratade om någon vecka sen..? Okej då, kanske inte. Men man måste ju få skylla på någon, så jag tänker skylla på det dumma askmolnet från Island i framtiden. ;)

Nu blev jag på bättre humör - jag måste jag följa ett av mina nyårslöften:
"Alltid se positivt på saker och alltid göra det bästa av alla situationer"
Ska jag vara ärlig tycker jag att jag brukar lyckas ganska bra med det ändå. x)

Just det! Elias blir ju 16 idag! :D
GRATTIS!

Imorgon blir det faktiskt lite teater på morgonen. :) I'm exited! :D Haha, det är jag för allt nu känns det som.. x) Men hallå, det är ju bra!
"-UNGJÄVLAR!"

Nej nu har jag skrivit jätte mycket, det får räcka för idag. Kanske.. x)
Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar