söndag 2 maj 2010

Söndag, imorgon är det ÖMSA.

Heej. :)
Det är söndag idag, det är skola imorgon igen, vilket betyder att det är ÖMSA. Jag vet inte om jag ska tycka om det är bra eller dåligt.. ÖMSAveckorna har varit så olika. Dom första två som var två halv veckor i åttan var helt och hållet kassa. Ingenting fungerade och rektorerna hade planerat helt kasst! Men den andra som vi hade höstas var väldigt mycket bättre. Allt var faktiskt väldigt bra planerat, för en gångs skull. :)
Men den här ÖMSAveckan kommer inte vara som alla andra... Alla nior ska jobba med 50-talet och i vårt arbetslag var det inte ett tillräckligt starkt argument för att få förtur till datorerna. -.- Det här kommer bli det största vi har gjort under hela vår högstadietid, så om inte det räknas som viktigt nog kan inte heller 8orna eller 7orna ha något som är lika viktigt. Det är faktiskt helt omöjligt! Vad trött jag blir!
Det blir i alla fall inga läxor den här veckan, men det blir en redovisning på fredag - på engelska. That will be fun. :)

Igår hade vi filmkväll hos Elias, bilder finns på Maddes blogg. ;)
http://www.imaddesbubbla.blogg.se/

Sigrid & Disa kommer tillbaka från praon imorgon! :D Jag har saknat dom riktigt mycket..! Jag vill faktiskt till skolan bara av den anledningen.  ;)
Bilden kommer upp imorgon också.. Alltså, the bild! Jag är exited! :D

Klockan är bara 18.19 än så länge.. Jag kanske skulle ta och ringa Sebbe? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar