söndag 16 maj 2010

Söndag.

Hello. :)

Klockan är 11.11 och jag sitter här i pyjamasen. ;) Jag borde nog ta och byta om med tanke på att Sebbe kommer hit om ca 20 minuter...eller så får han ta jag har pyjamasbyxor på mig. x)
Igår blev det ingen uppdatering, jag hade fullt upp ändå. ;) På morgonen/förmiddagen var jag med Disa i kyrkan då Sigrid konfirmerades. :) Haha, redovisningen var kul, men det som var bäst var Sigrids min då handpåläggningen var klar. Den minen var obetalbar! HAHAH! x) (Bilder kommer senare ikväll.)
När jag kom hem från kyrkan och Disa tittat på lilla Wilda läste jag klart min svenska bok och somnade. x) När jag vaknade igen klippte mamma min lugg lite och sen åt jag.
Runt halv 5 åkte jag hem till Sebbe, Lovisa och jag var riktigt flummiga i bilen. :D Jag och Sebbe tittade på TV och mös lite innan Lottie anlände runt 6. ;) Sen kom Simon och till slut kom Elias också. :) Vi tittade först på White Men Can't Jump, sen 1408 och till slut Stay Alive. :) Usch vad trött jag var, men det kanske inte var så konsigt.. x)
Monika kom och hämtade oss vid 12 och jag somnade nog runt ett tror jag. :)

Idag vaknade jag runt halv 10. :) Jag fixade lite på mitt rum och sen hamnade jag till slut här. ;)
Klockan är 11.20.
See ya! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar