fredag 14 maj 2010

SUPERFLUM! :D

Heej. :)

Jag känner mig på otroligt bra humör! :D Det kan ju bero på att jag har flummat med Vendela hela eftermiddagen. Vi fixade bilder till klassvideon. Sen gick vi ut och fotade. När vi kom till kohagen protesterade jag högljutt, för gäves. Vendela skulle absolut gå i det blöta gräset, sen ringde vi Sebbe bara för att göra honom beredd på att Vendela skulle ringa om jag inte klarade mig? Varför vet jag inte egentligen.. När Sebbe precis svarat skrek Vendela till, då hade hon trampat i koskit, HAHAHHA! x) Sebbe sa att jag skulle hälsa korna från honom. x)
När vi kom  hem till Vendela igen bestämde vi oss för att lura Sebbe att jag satt fast i en buske och att hon behövde ha hjälp med att få loss mig. Först gick han på det, men sen kom han på att jag förmodligen inte satt fast i en buske med jackan, då sa han;
- Fy fan vad ni ljuger!
HAHAHAH! Under hela tiden då Vendela hade pratat låg jag med en av hennes kuddar över ansiktet. Sen när jag pratade med honom sa han att det inte är bra med frisk luft för mig, vilket jag nog faktiskt kan hålla med om. Jag får för mycket energi av det. Frisk luft = livsfarligt! x)

När jag kom hem ringde jag Disa. :) Imorgon blir det Sigrids konfirmation. :D <3
Sen ringde jag Sebbe. :) Filmkväll hos honom imorgon. Han hjälpte mig faktiskt att välja klänning till imorgon - för jag ska faktiskt ha klänning på mig på Sigrids konfirmation, tack för hjälpen! :) <3

Tack för en superkul dag Vendela! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar