tisdag 11 maj 2010

Tidagshäjltar. ;)

Heej. :)

Jag sitter här helt slut nu, men jag ska försöka skriva lite om dagen ändå. ;)
Svenska. Jag trodde aldrig att lektionen skulle ta slut. Jag och Vendela var i biblan, gick sen tillbaka till klassrummet och sen gick vi till skolsyster för att låna två nallar. Haha, Ramona sa: - Det är så roligt när högstadieeleverna kommer och vill låna en nalle! Jag tänkte:  Ja, det är väl inte direkt något som händer varje dag. ;)
Vi gjorde först tre rätters på hemkunskapen. :) Mycket lyckat! :D
På rasten fixade vi skyltar och bytte om till skämtfotot vi skulle ta. Tack för hjälpen Sebbe! :) Okej, vi var kanske inte mycket till hjältar, men nästan alla var ju faktiskt utklädda. *tummen upp* :)
Sen var det biologi/kemi. Jag fattade ingenting!
Fysik/teknik. Fortsatte med våra minisynthar. :)

Här kommer bilderna från dagen. :)





Coolingar. ;)





Super-Kevin


2 kommentarer: