söndag 16 maj 2010

GÅRDAGENS CHOKLAD.

Inside jokehög nivå! :D Jag fattar, Vendela fattar och Sebbe fattar. Okej, Sebbe tittade bara konstigt på mig när han pratade med Vendela i telefon när han kom in. Men jag och Vendela fattar i alla fall. ;)

Sebbe kom hit runt halv 12, precis som han, eller rättare sagt jag, sagt tidigare. Och nu till sen stora frågan som jag även tog upp i morgonens blogginlägg - bytte jag om innan Sebbe kom hit? Jag kunde svara med ett "ja", men det vore att ljuga. Så nej, det gjorde jag inte. Vendela ringde och sen glömde jag bort tiden, så när Sebbe kom hit fick han gå och klippa gräset då jag bytte om(nej det tog mig inte 1 timme och 20 minuter att byta om men han skulle klippa gräset här idag så jag hann byta om, ge hästarna mat, hjälpa mamma lite och prata med Vendela i 56 minuter, I'm good! ;))
När Sebbe var klar med gräsklippningen mös vi. :)  Jag har världens bästa pojkvän!

Den som vill ha något att skratta åt denna söndagkvällen kan ta och klicka här. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar