torsdag 6 maj 2010

Torsdag - bara imorgon kvar..

Imorgon tar ÖMSA slut, faktiskt. Jag vet inte varför jag tycker att det är tråkigt, men det gör jag i alla fall. Kan det kanske bero på att jag har lite kvar på mitt svenska arbete som ska lämnas in om ca 3 veckor och som jag bara har lite kvar på jag vill slippa göra hemma? - Ja, förmodligen! ;)
Idag hade vi i alla fall teater på morgonen. :D Vi skrev klart revyn idag, som vi har hållt på att skriva sedan i januari och nu, äntligen är vi klara!
- Arne, you're going down! x)
Jag hoppade av glädje när vi äntligen var klara. ;) Haha, vi var ju också ensamma i aulan, det slutar aldrig bra.. x) Sigrid fick för sig att klättra lite, och jag gjorde samma sak och upptäckte något nytt om mig själv - jag är höjdrädd. Det var lagom kul att komma på när man står på en stege som nästan inte lutar något alls. Men nu vet jag ju det i alla fall. ;)

Jag och Lottie hade en mysig lite pratstund ute i kylan när killarna spelade fotboll också. x)  



Helgen;
Lördag;  Madde, Lottie & Vendela kommer hit. :) klassvideo, here we come!

Söndag; Då ska jag bort hela dagen till Sebbe. :)



Lägg märke till Svampbob till höger! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar