onsdag 26 maj 2010

Isbjörnar i Afrika.

Det är faktiskt helt sant, det finns inga isbjörnar i Afrika.
Man ska inte tro på all skit man läser, då blir man bara konstig. ;)
Jag och Vendela har flummat igen. x)

När jag kom hem gjorde jag en Lottie, alltså jag sov i 2 timmar. Och eftersom jag redan hade pyjamasen på mig var det ganska bekvämt måste jag säga. ;)

Teatern idag var ju ganska......wild & crazy! x) Kan ju dels bero på att typ alla hade pyjamas på sig OCH att jag ville vicka på rumpan under öppningsnumret. Jag ska få vicka på rumpan en hel refräng! :D *dansar* Jag vet, jag är inte som jag borde vara. ;)
Birger fick spela Arne idag också. Det är bara Sigrid som kan spela Arne på det sättet..! x)

På Tal Om Sigrid! Jag fick ett mejl av henne idag! JAG SAKNAR HENNE!
Hon hade det bra och det är tydligen ca 32 grader där, jag måste ju säga att jag är lite avundsjuk, här har det ju liksom regnat idag...

Något annat jag bör ta upp..? Jag hittade nya byxor igår i stan + jag framkallade lite bilder. :)
På fredag ska jag vara cowboy, eller cowgirl om jag ska vara rätt ute, efter skolan ska jag klippa mig och sen ska jag hänga med Vendela och hennes föräldrar upp till Borgholm med deras husvagn. :D I'm exited! :D

Imorgon fortsätter Spirit Days, det är könsbyte för hela slanten! ;) Jag har lånat kläder av Sebbe, och något jag inte fattar är hur killar orkar ha häng..! Jag kommer gå runt och dra upp byxorna hela dagen imorgon. ;)

Jag ska bara tala om att jag har världens bästa pojkvän. <3

Såhär kommer jag se ut imorgon + keps. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar