torsdag 27 maj 2010

Idrotten är inställd, Arne är inte hä-är!
Idrotten är inställd, Arne är inte hä-är!
Idrotten är inställd, Arne är inte hä-är!

Det är faktiskt helt sant. :) Så nu står jag här bredvid Vendela i biblan i Sebbes kläder, eller mina kläder om jag ska uttrycka mig korrekt. Jag har faktiskt fått dom av honom, tack älskling! :) <3
Jag har gått och dragit upp byxorna hela dagen eftersom att dom sitter ganska löst´. x) Men Vendela tycker att jag ska gå runt i killkläder hela tiden, för jag passar tydligen i det?  Nilsson tyckte också det. Sebbe är tydligen mer tjejig än jag idag, haha! x)
Bara för att jag är kille idag ska jag tydligen äta som en också? Men som jag sa till Sebbe: Jag har fortfarande mage som en tjej. För det är ju faktiskt sant. ;)
Jag fick inte sitta med benen i kors heller, det gör ju inte killar. Så när jag satt bredbent med armarna i kors sa Jacke att jag såg ut som en kille. :P Nilsson tyckte att jag skulle prata som en kille, alltså med mörk röst. Haha, jag och Vendela blev väldigt flummiga! Jacke fattade precis lika mycket som igår - INGENTING.

Jag måste säga att jag trvis i pösiga kläder, fast kanske inte med häng. Det känns ju som om att byxorna ska åka ner vilken sekund som helst, därför har jag gått bredbent hela dagen, att dom bara orkar! Detta är en del av det mysterium jag kallar: KILLAR. ;)

Imorgon ska jag och Vendela vara cowgirls. :) Jeans, chaps, ridkängor, flätor och rutig skjorta. Vi äger! :D '

Bilder från idag kommer senare ikväll. :)
See ya'! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar