tisdag 18 maj 2010

Today. :)

Hellu people. :)

Dagen började med flum med Vendela på bussen till skolan. :)
Svenska. :/ Eftersom det inte fanns några datorvagnar och Ann-Marie inte var i klassrummet började jag och Lottie leka någon lek. Det var kul i början, men sen tröttnade vi så vi började leka svenska ordlekar. :) Haha, till slut satt nästan alla och funderade. x)
Rast. :)
Hemkunskap. :) Helklass idag. Var i 152, satt bredvid Sebbe, men skrev av Vendela. Haha, jag är bra!  ;) Vendela tejpade sen mina strumpbyxor, men Sebbe tyckte inte att det blev snyggt så han frog bort tejpen igen. ;) Stack till skolsyster för att kolla min nacke, det är tydligen Sebbes fel..? Du har en knölig arm älskling! x)
Mat. :) Jag och Vendela flummade runt, jagade Jacke, gick till macken och till slut hamnade jag i Sebbes knä, tydligen har jag en benig rumpa - enligt Sebbe. x)
Chrille till Dennis;
- Får jag sitta i ditt knä?
Dennis svarar;
- Nej!
Chrille;
- Men varför inte? Ottilia får ju sitta i Sebbes knä!
HAHAHAH! x)
Matte. :/ Smått segt. Jag var typ döv(förlåt Kevin!) och min miniräknare var inte samarbetsvillig idag. -.-
Nationellt prov biologi - labben. Ingen av oss var väl väldigt exited över det, men det var ändå ganska OK. Jag lyckades ju då slå sönder ett mätglas - good job Ottilia! ;)
Fysik/teknik. :/ Jag hade flyt idag! Jag gjorde fel endast en gång och det felet kunde jag lätt rätta till. *stolt* Alla utom jag och Jacke gav upp. Vi är bara för bra Jacke! :D
Madde hängde med henne hem. :) Vi fixade med klassvideon. Det kommer bli riktigt bra när vi väl blir klara! :D Vi bytte också lite bilder. :)
När Madde stuckit hem åt jag och sen ringde jag Vendela två gånger och lämnade ett meddelande varje gång. Vänta tills du får höra det! ;) Men sen ringde hon upp mig. :)
Duschade och missade faktiskt halva Rapport. ;)
Hamnade till slut här. :)

Sebbe tyckte ju som sagt inte att det var så snyggt med vanlig tejp på mina strumpbyxor, så istället tejpade han på eltejp på fysiken. x)


HAHA! x)

Just det! Jag fick brev om klasströjorna för alla som vill veta. Själva kläderna anländer nog också snart hoppas jag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar