tisdag 4 maj 2010

Tisdag, med en bugg. ;)

Haha, jag kände för att vara lite kreativ med rubriken idag! x) Man brukar ju säga "... med en twist", vilket ju är den dans och idag har vi buggat. Alla fattar? :)
ÖMSA är ju då i full gång. :) Faktiskt har jag har inte mycket kvar på det som ska lämnas in om 2 veckor - känns bra. Satt bredvid Sebbe hela dagen, han hade med sig sin dator så vi lyssnade på musik tillsammans. :) <3 Förlåt Sebbe, men jag har inte samma musiksmak som du...tyvärr.
I alla fall dansade vi ju då sista timmen på Zokker. Det är kul att dansa, bara så att alla vet. ;) Jag började dansa med Kevin - danskungen själv (om han får säga det själv ;)). Men jag tycker killarna gjorde ett bra jobb! :)

Imorgon har vi nationellt prov i biologi. Är jag nervös? - Nej, inte än i alla fall. Kommer det gå bra? - Jag hoppas det. Vill jag att dom nationella proven ska vara klara? - JA!

2 kommentarer: