måndag 31 maj 2010

Dagens kommentarer för hela maj. :)

Här kommer "Dagens kommentarer" för hela maj. :)

7 maj, Disa;
- Vadå? Åt dom finnarna?

7 maj, ApSebbe(2);
- Hur många lärare dom än sätter på i korridorerna!

9 maj, jag;
- YouTube har svikit mig!

11 maj, Hellman;
- Full fart med nallarna!

11 maj, Liliáne(2);
- Javisst, men ska du inte äta först?

11 maj, Bertil(3);
- Vill du bli arbetslös?

16 maj, jag & Vendela;
- ....i gårdagens choklad!

17 maj, Sigrid;
- Du vet en sån där kofot som man kan bryta upp dörrar med? Jag tänker mig en kattfot!

18 maj, Vendela;
- Shit vad det blommar i...vad är det för träd?

18 maj, Madde(2);
- Du var så stark!

18 maj, jag(3);
- Åh, den blinkar blått!

20 maj, Jim;
- Vi kan starta en skogsbrand!

20 maj, Vendela(2);
- Det här är inte peanutbutter, det är jordnötssmör!

24 maj, Dennis;
- Det är en humla...med en giftgadd som kan döda dig på en halv sekund!

25 maj, Jacke;
- Jag känner mig som en hög med skit!

26 maj, Stina;
- Asså killar och din mamma, det är något speciellt!

26 maj, Lovisa, Anni & Sara(2);
- hasSE!

27 maj, Jacke;
- Du har inte sett hur tjusig jag ser ut med en gucci-väska!

28 maj, sis;
- Till kamratstödjarlägret? Måste man plugga till det?!


HAHAH! Fler roliga kommentarer nu när sommaren börjar önskas! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar