fredag 7 maj 2010

www.hell-man.se

Jag har tråkigt, så jag tog mig en liten titt på Hellmans blogg. Alltså;
www.hell-man.se
Och jag kan bara säga en sak. Hans blogg ska man bara läsa om man har riktigt tråkigt och inte kan tänka sig att göra något annat!
Jag fattar inte hur han orkar! Jag menar, jag vet att Hellman är en mycket speciell människa och (enligt killarna) himlens och jordens skapare, men jag har aldrig tänkt på att han har tid och ORK att sitta och skriva så mycket..! Men nu kommer jag till nästa fråga, som han nog själv borde ta och ställa sig själv - om han har tid att skriva extremt långa blogginlägg några gånger i veckan, hur kommer det sig då att han inte kan ta och rätta en klassuppsättning SOprov som han själv gjort och har facit till?
Jag antar att detta kommer förbli ett mysterium. ;)
Men som sagt, för intressant läsning(?), kolla; www.hell-man.se

1 kommentar:

  1. Mycket bra tankar, Ottilia.
    Och jag håller med dig till 100%...detta förblir ett mysterium...

    SvaraRadera